ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

נגישות במסוף

מידע לנוסעים נעזרים מוצגות 6 תוצאות

ליווי וסיוע

רשות שדות התעופה אחראית למתן תשתית פיזית לפעילות נותני השירות לנוסעים נעזרים, על פי חוק.
השירות כולל ליווי וסיוע לנוסעים הנעזרים בהיותם ב"תהליך נוסעים".

אולמות הנוסעים במסוף מונגשים ומותאמים לנוסעים נעזרים; המעברים במסוף הורחבו והתנועה בהם רציפה ונוחה, קיימים שרותי נכים ושילוט הכוונה.

בכלל השירותים הניתנים במסוף קיימות עמדות נגישות המסומנות בשילוט המקובל.
המדרכות בחנייה משופעות ומותאמות לשינוע כיסא גלגלים.
כסאות גלגלים עומדים לרשות הנוסעים הנעזרים ללא תשלום.

במסגרת השירות ניתן לקבל סיוע מצוות המסוף בטלפון:
משרד מנהל תורן: 08-6360976.
לברורים בנושא נגישות ניתן לפנות לאחראי נגישות-ואדים גראייביצקי במייל    Vadimgr@iaa.gov.il או בטלפון 08-6360987 ימים  א-ה, בין השעות 8:00-16:00, לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות בטלפון 08-6360976

 

  • בהתאם להוראות החוק הוצבו במספר דלפקי שרות ייעודיים באולמות הנוסעים מערכות עזר לנוסעים עם מוגבלויות .
    1. מערכת עזר מסוג לולאת השראה-המערכת המותקנת במסוף מיועדות לאנשים עם מכשיר שמיעה וגם לאלו שאינם מצוידים במכשיר שמיעה.

    המערכת מותקנת במסלול נוסע יוצא/נכנס רגלי ורכוב:

    נוסע יוצא:

    • דלפקי מילגם- מפעיל פיננסי.
    • דלפק ביקורת דרכונים.
    • מכס.
    • דיוטי פרי.
    • דלפק שער יציאה למצרים( תחנת סריקת אגרות מעבר)
    נוסע נכנס:
    • בידוק בטחוני.
    • ביקורת דרכונים.
    • דלפק נציג שירות.
    • דלפקי מילגם- מפעיל פיננסי.

    • דלפק מכס

    2. מערכת הכוונה קולית – Step-Hear
    מערכת הכוונה קולית המיועדת לכבדי ראייה ועיוורים מותקנת לאורך מסלול היציאה והכניסה .
    המערכת מאפשרת שימוש על ידי צמיד או אפליקציה אשר מזהה את המכשיר המותקן ומפעילה מערך הודעות. עם הגעתו של הנוסע לאחת העמדות, המערכת שולחת לאפליקציה את ההודעה הרלוונטית לאותה עמדה.
    ההודעה כוללת:
    הסבר לגבי המיקום בו הוא נמצא.
    הסבר על כמה צעדים עליו לעשות ולאן לפנות.
    הסבר מכווין לפעולה כגון הצגת דרכון או הנחת מזוודות וכדומה.

     

     

       

  • אנשים עם מוגבלות מסוימת הזכאים לקבל שירות ללא המתנה בתור- יציגו בפני נציגי השירות במסוף תעודה(דיגיטלית/קשיחה) המקנה לו פטור מעמידה בתור.

  • • ספסלי ישיבה.
    • מתקני שתייה קרה.
    • דלפקי שירות.
    • כסאות גלגלים.

  •  במונית מהעיר אילת.
    - קו 15/16 של אגד - מתחנה מרכזית אילת.
    - קו 30 של אגד - משדה תעופה רמון.

    מידע נוסף באתר האינטרנט של אגד או בטלפון 2800*

    למגיעים ברכב, מכביש הגישה למסוף, בצד ימין נמצא מגרש חנייה בתשלום של רשות שדות התעופה במגרש מוקצות  ומסומנות 5 חניות נכים- חנייה של עד 5 שעות ראשונות לנוסע בעל תו נכה חינם.

    המדרכות בחנייה משופעות ומותאמות לשינוע כיסא גלגלים.

    לתשומת הלב,

    • חל איסור חנייה בכביש באזורים המסומנים לתחבורה ציבורית. רכב חונה ייגרר.
    • במסוף עצמו קיימות שתי חניות נכים, אחת במסלול יציאה והשנייה במסלול כניסה, חניית כלי רכב במסוף מותרת רק לזמן השהייה בתחומי המסוף לצורך הליך יציאה/כניסה לארץ. רכב שימצא חונה במסוף ייגרר!
  • לתשומת ליבכם: כלי רכב שאינם רשאים לעבור: "מסחרי", "דיזל 4X4", "פתוח", "מיניבוס זעיר", "אוטובוס", "שכור".
    למידע נוסף על מעבר עם כלי רכב – לחצו כאן.