ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

נגישות בשדה

מידע לנוסעים נעזרים מוצגות 4 תוצאות

ליווי וסיוע

רשות שדות התעופה אחראית להקמת התשתית הנדרשת לפעילות נותני השירות לנוסעים בעלי מוגבלות.

על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במדינת ישראל, האחריות לטיפול בנוסעים נעזרים ובכבודתם החל מכניסתם למבנה הטרמינל, או מרגע ירידתם מהמטוס, חלה על חברת התעופה עמה טסים הנוסעים. בהתאם, השירות בשדה התעופה ראש פינה ניתן בפועל על ידי החברה המפעילה את הטיסה או חברות שירותי הקרקע (Handling).

השירות כולל ליווי וסיוע לנוסעים הנעזרים בהיותם ב"תהליך נוסעים".

בנוסף, מונגש ומותאם שדה התעופה ראש פינה לנוסעים נעזרים. ההגעה לטרמינל מונגשת עם תשתיות משופעות ועבירות, הכניסות לאולמות מונגשות ומותאמות למעבר כסאות גלגלים. השירותים מונגשים ומותאמים למעבר כיסאות גלגלים. בנמל קיימת חנייה נגישה השמורה לנוסעים נעזרים, הנמצאת בחזית טרמינל הנוסעים.

במסגרת השירות ניתן לפנות ולקבל סיוע מאיש הקשר של השדה,
הגברת ליאת אוחנה בטלפון  04-6136200 או במייל LiatOh@iaa.gov.il

  • לאחר הזמנת שירות הסיוע מחברת שירותי הקרקע/חברת התעופה, ילוו הנוסעים הנעזרים, לאורך מסלול נוסע יוצא/נכנס לרבות במעבר הבידוק הביטחוני וברישום לטיסה.

  • כיסאות גלגלים של נוסעים נעזרים יועברו למטוס באמצעות מתקן מיוחד של חברת התעופה ובסיוע נציג חברת התעופה, עם עדיפות בהמתנה בתורים. הכיסא האישי יאוחסן לפני עליה למטוס בתא המטען.

    ניתן לפנות לחברת שירותי הקרקע/חברת התעופה/הנהלת הנמל לקבלת שירות של כיסא גלגלים לשימוש בשטח הנמל במידה ונדרש.

  • מערכת שמע עם הגברה אקוסטית הכוללת חיבור ישיר לאוזנייה (לולאת השראה ללקויי שמיעה), מותקנת בעמדות השירות: דלפקי צ'ק אין.