ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

שרותים בנמל התעופה

  • חברת אירוהנדלינג אחראית על הפעלת הטרקלין בנמל התעופה "רמון". הטרקלין ממוקם באולם היוצאים, במפלס התחתון בסמוך לשער יציאה מספר 1.​

  • מיקום:
    אולם יוצאים מפלס תחתון מול שער יציאה 7

  • מיקום:
    אולם יוצאים עליון אזורי משחק ושעשועים לילדים

  • תייר שאינו אזרח מדינת ישראל יגיש בקשה להחזר מע"מ (V.A.T Refund), על פי התקנות והנהלים, רק עם עזיבתו את הארץ, בגין רכישות שביצע בישראל.
    החזר מע"מ לתיירים ניתן לתבוע עבור רכישות עכשוויות בלבד. לא ניתן לבקש החזר מע"מ בדיעבד על מוצרים שנרכשו בנסיעות קודמת.
    חברת מילגם מפעילה בנמל תעופה רמון דלפק שירות- V.A.T. Refund לקבלת החזר מע"מ הממוקם באולם קבלת הפנים מול שערים 33, 34.
    לקבלת ההחזר יש להציג את הטובין הנרכש והטפסים הרשמיים טרם ביצוע צ'ק אין ומסירת כבודת הבטן לחברת התעופה.
    מידע על נוהל החזר מע"מ לתייר

  • דלפק שירות להמרות מט"ח נמצא מול שער הכניסה לאולם קבלת הפנים (שערים 33, 34) וכן באולם הנוסעים היוצאים במפלס -1.
    חברת מילגם

  • ממוקמים באולם הציבורי בסמוך לשער 32 ובאולם היוצאים התחתון מול שער 2.

  • שקעים חשמליים לטעינה של מכשירי סלולר ולמחשבים ניידים ממוקמים בכיסאות ההמתנה בטרמינל ובעמדות ייעודיות.

  • בשדה התעופה שרותי עזרה ראשונה בלבד. עמדת עזרה ראשונה נמצאת באולם קבלת הפנים מול שער 34.

  • עמדות מידע להתמצאות בנמל התעופה ממוקמת בסמוך לשער 32.

  • ממוקמות באולם הנוסעים היוצאים ובאולם הנוסעים הנכנסים הפנים ארצי ובאולם הבינלאומי.

  • שירות אינטרנט אלחוטי זמין בכל אולמות הנוסעים שבנמל התעופה רמון. השירות חינם.

  • אבדות ומציאות במרחב טרמינל הנוסעים - נמצאים במשרד מנהל בית הנתיבות.
    לברורים יש לפנות לממונה התורן בבית הנתיבות בטלפון: 050-9753873
    לאבדות ומציאות במטוס - יש לפנות לחברת התעופה /חברת שירותי הקרקע הרלוונטית.