חברות שירותי קרקע
QAS
-
מיקום
משרדי החברה ממוקמים בגלריה המערבית מפלס 1 טרמינל 3
אבדות ומציאות ואיתור כבודה:
הדלפקים לאיתור כבודה, אבדות ומציאות ממוקמים באולם נוסעים נכנסים מול מסוע מספר 3.
כרטוס:
דלפק הכירטוס ממוקם באולם היוצאים קומה 3 טרמינל בין מגזר A למגזר B.
הדלפק פתוח לפעילות עם תחילת הצ'ק-אין ועד לסיומו. -
טלפון
שירות לנוסע: 03-9751333
אבדות ומציאות: 03-9754281
דלפק כרטוס: 03-9754306/7 -
אימייל
-
חברות שירותי הקרקע מספקות שירותים לנוסע מטעם חברות התעופה הזרות שפועלות בנמל התעופה בן גוריון.
סוג השירותים לנוסעים:
רישום לטיסה
שירותי כרטוס
איתור כבודה, אבדות ומציאות
סיוע לנוסעים עם מוגבלות
שירות נוסעים מלווים – כרוך בתשלום ובהזמנה מראש
נוסעים עם מוגבלות:
על פי חוק רשות שדות התעופה אחראית למתן תשתית פיזית לביצוע בפועל של נותני השירות לנוסעים נעזרים. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במדינת ישראל, האחריות לטיפול בנוסע נעזר ובכבודתו החל מכניסתו למבנה הטרמינל, או מרגע ירידתו מהמטוס, חלה על חברת התעופה עמה טס. בפועל ניתן השירות, בנמל תעופה בן-גוריון, ע"י חברות שירותי הקרקע (Handling) וחברת אל על.