חברות שירותי קרקע
Laufer Aviation - GHI
-
מיקום
משרדי החברה ממוקמים בגלריה המערבית מפלס 1 טרמינל 3.
שעות פעילות: 09:00-16:00אבדות ומציאות ואיתור כבודה:
דלפקי איתור כבודה ממוקמים באולם הנכנסים מול מסוע מספר 3.
מענה טלפוני בימים א-ו בין השעות 09:00 – 14:00 בטלפון 03-9754072.
מייל: Lost@Lauferghi.comכרטוס:
דלפקי הכירטוס ממוקמים באולם היוצאים קומה 3 בין מגזר A למגזר B, טרמינל 3.
הדלפק פתוח לפעילות עם תחילת הצ'ק-אין ועד לסיומו. -
טלפון
הנהלת החברה 076-8880000שירות לנוסע 03-9754070
אבדות ומציאות 03-9754072 -
אימייל
פניות הציבור: Customer.Relations@lauferghi.com
-
אתר
חברות שירותי הקרקע מספקות שירותים לנוסע מטעם חברות התעופה הזרות שפועלות בנמל התעופה בן גוריון.
סוג השירותים לנוסעים:
רישום לטיסה
שירותי כרטוס
איתור כבודה, אבדות ומציאות
סיוע לנוסעים עם מוגבלות
שירות נוסעים מלווים – כרוך בתשלום ובהזמנה מראש
נוסעים עם מוגבלות:
על פי חוק רשות שדות התעופה אחראית למתן תשתית פיזית לביצוע בפועל של נותני השירות לנוסעים נעזרים. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במדינת ישראל, האחריות לטיפול בנוסע נעזר ובכבודתו החל מכניסתו למבנה הטרמינל, או מרגע ירידתו מהמטוס, חלה על חברת התעופה עמה טס. בפועל ניתן השירות, בנמל תעופה בן-גוריון, ע"י חברות שירותי הקרקע (Handling) וחברת אל על.