ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

חברות שירותי קרקע

Laufer Aviation - GHI

פרטי התקשרות
  • Location
    מיקום

    משרדי החברה ממוקמים בגלריה המערבית מפלס 1 טרמינל 3.
    שעות פעילות: 09:00-16:00

    אבדות ומציאות ואיתור כבודה:
    דלפקי איתור כבודה ממוקמים באולם הנכנסים מול מסוע מספר 3.
    מענה טלפוני בימים א-ו בין השעות 09:00 – 14:00 בטלפון 03-9754072.
    מייל: Lost@Lauferghi.com

    כרטוס:
    דלפקי הכירטוס ממוקמים באולם היוצאים קומה 3 בין מגזר A למגזר B, טרמינל 3.
    הדלפק פתוח לפעילות עם תחילת הצ'ק-אין ועד לסיומו.

  • Phone
    טלפון
    הנהלת החברה 076-8880000
    שירות לנוסע 03-9754070
    אבדות ומציאות 03-9754072
  • Email
    אימייל

    פניות הציבור: Customer.Relations@lauferghi.com 

  • Website
    אתר

    Laufer Group

חברות שירותי הקרקע מספקות שירותים לנוסע מטעם חברות התעופה הזרות שפועלות בנמל התעופה בן גוריון.

סוג השירותים לנוסעים:

רישום לטיסה
שירותי כרטוס
איתור כבודה, אבדות ומציאות
סיוע לנוסעים עם מוגבלות
שירות נוסעים מלווים – כרוך בתשלום ובהזמנה מראש

נוסעים עם מוגבלות:

על פי חוק רשות שדות התעופה אחראית למתן תשתית פיזית לביצוע בפועל של נותני השירות לנוסעים נעזרים. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במדינת ישראל, האחריות לטיפול בנוסע נעזר ובכבודתו החל מכניסתו למבנה הטרמינל, או מרגע ירידתו מהמטוס, חלה על חברת התעופה עמה טס. בפועל ניתן השירות, בנמל תעופה בן-גוריון, ע"י חברות שירותי הקרקע (Handling) וחברת אל על.