פוליסת ביטוח לטיפולי שיניים חדשה- עיקרי השינויים בפוליסה
אל: עובדים ועובדות, גמלאים וגמלאיות ובני משפחותיהם
הנדון: פוליסת ביטוח לטיפולי שיניים חדשה- עיקרי השינויים בפוליסה
תקופת ההארכה של פוליסת השיניים הנוכחית תסתיים, ביום 31/12/2021.
הנני שמח לבשר כי לאחר בחינה מקיפה של הצרכים הביטוחים ומאמץ מרוכז, שקדו הנהלת הרשות, וועדי העובדים
והיועצים המקצועיים של הרשות, על גיבוש פוליסת שיניים ייחודית ומשופרת לעובדי ועובדות הרשות, גימלאיה ובני
משפחותיהם ובתום הליך המכרז התחרותי זכתה חברת "הראל" בחוזה התקשרות עם הרשות לביטוח שיניים לתקופה
של 5 שנים, דהיינו עד ליום ה- 31/12/2026
חוזר זה כולל מידע ראשוני אודות מסלולי הכיסוי, הפרמיות ומועדי ההצטרפות, שיתאפשרו בחלון הזמן בתקופה שבין 01/01/2022 ועד 31/03/2022 . לאחר מועד זה יוכלו להצטרף או לשנות כיסוי רק זכאים חדשים או בעקבות שינוי במצב המשפחתי של מבוטחים קיימים או חדשים.
בתקופת הפוליסה, יעמוד לרשות המבוטחים, רופא אמון מטעם הרשות, לבירורים מול המבטח בקשר להחלטות רפואיות של המבטח על פי הפוליסה, או מתן חוות דעת למבוטח לגבי בקשות לאישור תביעות על פי הפוליסה, או מתן מידע ובירורים לגבי טענה או תלונה של המבוטח הקשורה בטיפול הרפואי.
כל המבוטחים שהיו מבוטחים בפוליסה הנוכחית, לרבות עובדים פעילים, גימלאים ובני משפחותיהם, הזכאים לתשלום פרמיה על חשבון הרשות או מבוטחים בתשלום על חשבון העובד/הגימלאי, יועברו לפוליסה החדשה אוטומטית וללא צורך בטופס הצטרפות. עקרונות ההצטרפות ושינוי הכיסוי בפוליסה מפורטים בעיקרי השינויים המצורפים לחוזר זה, אנא קראו אותם בעיון.
בהמשך תופק חוברת הפוליסה, בה תוכלו להסתייע במימוש זכויותיכם בעת הפנייה לחברת הביטוח, לרופאי השיניים, רופא האמון או לאגף הרווחה. אנא, הקפידו לנהוג על פי תנאי הפוליסה המפורטים ובפרט במקרים הדורשים הגשת תוכנית טיפולים לפני ביצוע טיפול לאישור מוקדם של חברת הביטוח, ובכפוף ללוח התגמולים (החזרים) בפוליסה.
אני מאחל לכולנו בריאות טובה ואיתנה !
בברכה,
חגי זמיר
סמנכ"ל למינהל וארגון
עיקרי התנאים והשינויים בפוליסת שיניים לעובדי הרשות :
תקופת הפוליסה ב 01/01/2022- לתקופה של 5 שנים, עד יום 31/12/2026
תעריפי הפרמיה ומסלולי הכיסוי:
אוכלוסייה | היקף הכיסוי | פרמיה חודשית |
עובדים\בני זוג\גמלאים\בני זוג וילדים מעל גיל 18 | פרותטי (משקם) – רשימת הטיפולים המלאה תפורסם בלוח תגמולים שתפרסם החברה | ₪ 124 |
עובדים\בני זוג\גמלאים\בני זוג וילדים מעל גיל 18 | משמר – רשימת הטיפולים המלאה תפורסם בלוח תגמולים שתפרסם החברה | ₪ 30.81 |
ילדים מגיל 5-18 עד שני ילדים |
משמר מורחב לילדים (אורתודונטיה- יישור שיניים)- רשימת הטיפולים המלאה תפורסם בלוח תגמולים שתפרסם החברה |
₪ 35.62 |
* מידע נוסף ורחב יותר, יפורסם בחוברת הפוליסה בהמשך. תעריף הפרמיה יוצמד בכל חודש בהתאם למדד המחירים
לצרכן – מדד הבסיס שיתפרסם ב 15/12/2021- . לאחר 36 חודשים יבוצע עדכון פרמיה.
הצטרפות:- בתקופה שבין 1.1.2022 עד 31.3.2022
עובדים/ות, גמלאים ובני משפחה. |
|
שינוי במצב משפחתי לכל עובד/ת גימלאי זכאים לביטוח. |
|
גמלאים |
גמלאים שפרשו במהלך הפוליסה הקודמת רשאים לצרף בני זוג וילדים עד גיל 30 בכפוף לתנאי הפוליסה. גמלאים הפורשים במהלך הפוליסה החדשה ומעוניינים בהמשכיות הפוליסה עבורם ועבור בני משפחתם, נדרשים למלא באתר החברה טופס המשכיות מקוון, לפני פרישתם. |
עיקרי השינויים בפוליסה לרבות כיסויים" |
יפורסמו במלואם, בחוברת הפוליסה. כך לדוג', טיפולים תומכים: השתלות עצם והרמת סינוס יבוצעו וישולמו כטיפולים פרטיים בכפוף לאישור מראש והגשת קבלה או חשבונית. נוספו כיסויים: לשתי הרמות סינוס בלסת עליונה , להלבנת שיניים, כתרים זמניים, יחידות בין שתלים, ניתוחי חניכיים הכוללים תוסף עצם, ממברנות ורגנרציה. והוסרה המגבלה לביצוע כתר בודד בין כתרים או כאשר יש צורך בעיבוי עצם. |
תוקף הצטרפות /הרחבה בפוליסה החדשה:
הבהרה | בתום חלון הזמן בן 90 הימים מיום 01/01/2022 ועד 31/03/20222 או 90 יום מיום זכאות חדשה או 90 יום מהשינוי האישי, לא ניתן לבצע צרופים או שינוי במסלול הכיסוי. |
ביטולים |
|
נציגת ביטוח השיניים במתקני הרשות |
על ימי ושעות קבלת קהל, ייצא חוזר בנפרד. |
הגשת התייעצות/ תביעות לחברה המבטחת |
ניתן להגיש תביעות ישירות במייל של חברת הראל services@harel-ins.co.il או הגשת תביעות באתר הראל יש לציין מס' ת.ז של המבוטח טופס תביעה/התייעצות/ברור בצרוף קבלה או חשבונית וחומר נלווה (צילומים) |
רשימת רופאים בהסכם |
שימת מרפאות שיניים ומכונים בהסדר עם חברת הראל, ניתן למצוא באתר האינטרנט נשל החברה. |
רופאים עצמאים שאינם בהסכם. |
גובה ההחזר נקוב בטבלת התגמולים בחוברת הפוליסה. חובה לפני תחילת הטיפול להגיש את תוכנית הטיפולים לחברת הביטוח, בכפוף לטבלת התגמולים בפוליסה ורק לאחר קבלת האישור להתחיל את הטיפול. |
עובדים השוהים בחל"ת או חופשת לידה ללא זכאויות |
קשים להסדיר תשלומים עבורם ועבור בני משפחה המבוטחים בפוליסה ישירות מול החברה - העדר הסדר תשלומים יגרום לגריעה מהפוליסה, אובדן רצף ביטוחי ואי יכולת לשוב לפוליסה עד לכיסוי החוב מיום היציאה לחל"ת. |
עובדים השוהים בתאונת עבודה, היעדרות לא משולמת, חל"ת מחלה, חופשת לידה, חופשת לידה עם זכאויות |
מתבקשים להסדיר תשלומים עבור בני משפחתם המבוטחים בפוליסה ישירות מול החברה - העדר הסדר תשלומים יגרום לגריעה מהפוליסה, אובדן רצף ביטוחי ואי יכולת לשוב לפוליסה עד לכיסוי החוב מיום היציאה לחל"ת. |
עובדים ובני משפחה מבוטחים השוהים בחו"ל |
אין כיסוי ביטוחי לשוהים בחו"ל, אלא במקרה חירום ולשהייה שאינה עולה על 90 יום. |
השתתפות עצמית | אין השתתפות עצמית בכל פרקי הפוליסה. |
טפסים | באתר חברת הראל בקישור שיועבר בהמשך. |
לשאלות, הבהרות ניתן לפנות :
מוקד הראל שיניים |
טלפון – 03-7549090 services@harel-ins.co.il |
אגף רווחה |
קמין - 03-9752730 KaminBe@iaa.gov.il בר - 03-9752729 BarSu@iaa.gov.il |
רופא אמון- ד"ר אלי קובי |