חברות תעופה
EL AL Israel Airlines
-
מיקום
נמל התעופה בן גוריון.
-
טלפון
03-9771111
נתב שיחות:
03-9716111 -
אתר
קוד יאט"א: LY
טרמינל: 3/1
תחילת הצ'ק-אין לטיסה: 4 שעות לפני ההמראה.
אפשרות לצ'ק-אין מוקדם בקיוסק, בטרמינל 3: כן
ניתן לבצע צ'ק-אין מוקדם לטיסה באתר החברה.
לידיעתכם:
חברת שירותי הקרקע זמינה לשירות לנוסע רק 24 שעות לפני הטיסה.
לכל שירות שנדרש מעל ל – 24 שעות לפני הטיסה, יש לפנות ישירות אל חברת התעופה.
רשימת נציגי חברות התעופה בהתאם לחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה).
דלפק הכרטוס ממוקם בקומה 3, אולם צ'ק אין, בין מגזר C למגזר D. פעיל בימים א'-ה' 24 שעות ביממה, ביום ו' עד שעת כניסת שבת, ביום שבת פעיל משעה 17:00.
אבדות ומציאות ואיתור כבודה:
הדלפקים לאיתור כבודה, אבדות ומציאות ממוקמים בטרמינל 3, אולם נוסעים נכנסים מול מסוע מספר 3.
בנוסף, סמוך לדלפק אבדות ומציאות לשירותכם שני קיוסקים לדווח עצמי על אבדן כבודה בטיסות של חברת אל על
בקיוסק ניתן לדווח על 3 פרטי כבודה, לכל היותר, שלא הגיעו בטיסה. יש להקליד או לסרוק את מספרי תג הכבודה בהתאם להנחיות.
בתום הדיווח חלה החובה למלא טופס הצהרת מכס (טפסים מונחים על המדף) ולמסור אותה חתומה למוכס במסלול היציאה הרלוונטי.
לא ניתן לדווח בקיוסקים על נזק שנגרם לכבודה .
ניתן לקבל שירות גם באמצעות עמדת מידע ממוחשבת לאיתור כבודה הנמצאת באולם מקבלי פנים, איזור מערבי, ליד מעבר עובדים.