ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

דרכי הגעה

  1. רכב פרטי

    הגעה לנמל התעופה בן גוריון

    בתוכנות הניווט השונות, ניתן לנווט אל 'נמל התעופה בן גוריון' ובחיפוש להגיע אל היעד הנדרש לרבות הגעה אל החניונים הייעודיים.


    ניתן לנווט לחניוני נמל התעופה באמצעות אפליקציית נמל התעופה בן גוריון - TLV Airport


    מעבר לעמוד חניונים



  2. המשרד לבקרת חניונים

    מיקום

    ממוקם בסמוך לנתיבי היציאה מחניון כרם לטווח קצר בטרמינל 3
    בטלפון: 03-9752550 שלוחה 4

     

  1. מרכז המידע הארצי לתחבורה ציבורית

    משרד התחבורה מפעיל לרשות הציבור מרכז מידע ארצי לתחבורה ציבורית.

    טלפון: 8787* או 08-6831610

    לינק לאתר: https://bus.gov.il

  2. אגד

    קווי השירות של חברת אגד מגיעים לצומת אל-על בכביש 40, מרחק של כ - 5 ק"מ מנתב"ג.
    קו 5 של חברת אגד פועל כשירות הסעה בין קרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), צומת אל על ונתב"ג.
    בקווים המגיעים לצומת אל- על, יש לבקש מהנהג, בקו הבינעירוני, כרטיס הכולל מעבר בנמל התעופה. בקו זה התשלום הוא על נסיעה פנימית בלבד. תחנת האוטובוס של קו 5 ממוקמת במפלס 2 (קומת התחבורה הציבורית) טרמינל 3.
    לקבלת מידע מעודכן ומפורט אודות זמנים, מועדי נסיעה ותדירות הקווים של חברת אגד:
    ניתן לפנות אל מרכז שירות הלקוחות הארצי בטל': 6948888 – 03 או 2800*, או באתר האינטרנט של חברת אגד.

    לינק לאתר: https://www.egged.co.il/

  3. מטרופולין

    מטרופולין

    קו שירות לבאר שבע
    חברת מטרופולין מפעילה קו שירות מנתב''ג לבאר שבע - טרמינל 3, מפלס 2.


    לקבלת מידע מעודכן ומפורט אודות זמני הנסיעה ותדירות הקווים ניתן לפנות אל מרכז שירות הלקוחות של חברת מטרופולין.
    טלפון: 5900*

    לינק לאתר: https://www.metropoline.com

  4. קווים

    קווים

    נתב"ג - תל אביב
    חברת קווים מפעילה קו 445 נתב''ג - תל אביב.
    התחנה ממוקמת בטרמינל 3, מפלס G, שער 01.

    לקבלת מידע מעודכן ומפורט אודות זמני הנסיעה ותדירות הקו ניתן לפנות למוקד חברת קווים.
    טלפון: 2060* או 03-7732060

    לינק לאתר: kavim-t.co.il

  5. אפיקים

    אפיקים

    נתב"ג - ירושלים
    חברת אפיקים מפעילה את קו 485 נתב"ג-ירושלים.
    התחנה ממוקמת בטרמינל 3, מפלס G, שער 01.

    לקבלת מידע מעודכן ומפורט אודות זמני הנסיעה ותדירות הקו ניתן לפנות למוקד חברת אפיקים.
    טלפון: 6686* 

    לינק לאתר: www.afikim-t.co.il

     

  1. שירות הסעה פנימי ללא תשלום

    שירות הסעה פנימי - ללא תשלום

    רשות שדות התעופה מפעילה בנתב"ג שאטל - שירות הסעה פנימי, ללא תשלום.
    השירות מופעל באמצעות אוטובוסים מרווחים ומונגשים להסעת נוסעים נעזרים על פי תקנות משרד התחבורה.

    השירות מופעל בשני מסלולי נסיעה:

    1. קו שאטל בין החניון לטווח ארוך המרכזי לטרמינל 3.
    השאטל יוצא במסלול זה בתדירות של עד 20 דקות, 24 שעות ביממה, כל השבוע.
    שעות היציאה מהתחנות מתוכננות אך אינן קבועות ועשויות להשתנות בהתאם לעומסים.
    יתכנו זמני המתנה קצרים יותר ובכל מקרה לא תהיה המתנה של למעלה מ-20 דקות.
    מיקום התחנות:
    באזורי החניה השונים בחניון.
    תחנת ההסעה מטרמינל 3 אל החניון ממוקמת בקומת הקרקע G, סמוך לשער 01.

    2. קו שאטל בין טרמינל 1 לטרמינל 3.
    השאטל יוצא כל 15 דקות.
    שעות הפעילות בהתאם ללוח הטיסות בטרמינל 1.

    מיקום התחנות:
    תחנת ההסעה מטרמינל 3 לטרמינל 1 ממוקמת בקומת הקרקע G, סמוך לשער 01 ולתחנת ההסעה לחניון טווח ארוך.
    תחנת ההסעה מטרמינל 1 לטרמינל 3 ממוקמת בחזית טרמינל 1 מול שער 4.

  1. רכבת

    לקבלת מידע אודות לוח זמנים ומסלולים ניתן לפנות למודיעין רכבת ישראל:
    5770* או 5774000 - 03

    נוסעים המגיעים ברכבת לטרמינל 3 אך טסים מטרמינל 1 ; הגעה לטרמינל 1 באמצעות שירות ההסעה הפנימי ללא תשלום (שאטל) .

    לינק לאתר: https://www.rail.co.il/

  1. מוניות לכל חלקי הארץ

    בטרמינל 3 - לשירותכם תחנת מוניות מורשת הממוקמות לאורך המדרכה בקומת הקרקע ביציאה משער 03.

    בטרמינל 1 - לשירותכם מוניות מורשות ביציאה מאולם מקבלי הבאים בטיסות הפנים ארציות.

    השירות פועל 24 שעות ביממה.
    תשלום לנסיעה בהפעלת מונה בלבד.
    לנוסעים המגיעים אל הנמל במונית מומלץ לוודא מראש מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה - טרמינל 3 או 1 ולבקש מנהג המונית להסיעם ישירות אל הטרמינל הרלוונטי.

  2. מוניות שירות

    מוניות "עמל" - חיפה ואזור הצפון
    טלפון: 04-8662324
    השירות פועל 24 שעות ביממה

    מוניות "נשר" - ירושלים והסביבה
    טלפון: 02-6257227
    השירות פועל 24 שעות ביממה