חיפוש באתר
 

לאופר תעופה - GHI Laufer Aviation - GHI

​חברות שירותי הקרקע מספקות שירותים לנוסע בשם חברות התעופה הזרות הפועלות בנמל התעופה בן גוריון.

סוג השירותים לנוסע:

רישום לטיסה
שירותי כרטוס
איתור כבודה, אבדות ומציאות
סיוע לנוסעים עם מוגבלות בבית הנתיבות
ליווי נוסעים יוצאים ונכנסים על פי הזמנה מראש

אבדות ומציאות ואיתור כבודה:

הדלפקים לאיתור כבודה, אבדות ומציאות ממוקמים באולם נוסעים נכנסים מול מסוע מספר 3.

בנוסף, סמוך לדלפק אבדות ומציאות לשירותכם שני קיוסקים לדווח עצמי על אבדן כבודה בטיסות של חברות: לופטהנזה וטורקיש איירליינס.
בקיוסק ניתן לדווח על 3 פרטי כבודה, לכל היותר, שלא הגיעו בטיסה. יש להקליד או לסרוק את מספרי תג הכבודה בהתאם להנחיות.
בתום הדיווח חלה החובה למלא טופס הצהרת מכס (טפסים מונחים על המדף) ולמסור אותה חתומה למוכס במסלול היציאה הרלוונטי.
לא ניתן לדווח בקיוסקים על נזק שנגרם לכבודה .

ניתן לקבל שירות גם באמצעות עמדת מידע ממוחשבת לאיתור כבודה הנמצאת באולם מקבלי פנים, איזור מערבי, ליד מעבר עובדים.

כרטוס:

דלפק הכרטוס ממוקם בטרמינל 3, קומה 3, אולם צ'ק אין (רישום לטיסה), בין מגזר A למגזר B.

נוסעים עם מוגבלות:

רשות שדות התעופה אחראית למתן תשתית פיזית לפעילות נותני השירות לנוסעים נעזרים, על פי חוק. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במדינת ישראל, האחריות לטיפול בנוסע נעזר ובכבודתו החל מכניסתו למבנה הטרמינל, או מרגע ירידתו מהמטוס, חלה על חברת התעופה עמה טס הנוסע. בפועל ניתן השירות, בנמל תעופה בן-גוריון, ע"י חברות שירותי הקרקע (Handling). השירות כולל ליווי וסיוע לנוסע הנעזר בהיותו בתהליך נוסע.

 
  • משרדי החברה בטרמינל 3 ממוקמים באולם מקבלי הפנים, גלריה מערבית, מפלס 1
  • שירות לנוסע 03-9754210
    אבדות ומציאות 03-9754072
    מערכת ניתוב שיחות 03-9754222